خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

دشان گفت: ": مشکلی با حمایت زیدان از بنزما ندارم

دشان گفت:
به گزارش "ورزش سه"، بعد از رسوایی های مربوط به والبوئنا، مدت هاست که نامی از کریم بنزما در لیست دعوت شدگان به تیم ملی فرانسه دیده نمی شود اما زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید بارها به حمایت از بنزما پرداخته و او را مستحق بازگشت به ترکیب خروس ها می داند.
دشان گفت: "زیدان همیشه و در همه حال از بازیکنانش حمایت می کند. او در جایگاهی قرار دارد که باید چنین کاری انجام دهد همانگونه که من نیز باید وظایف خود را در جایگاهی که قرار دارم انجام دهم.

شرایط من و زیدان متفاوت است. ممکن است رئال مادرید در یک هفته مجبور به برگزاری سه مسابقه باشد. پس با احتساب کنفرانس قبل و بعد از بازی، زیزو 6 بار در طول یک هفته از سوی خبرنگاران مورد پرسش قرار می گیرد و طبیعتا موظف به پاسخگویی است. اما صادقانه می گویم که حمایت او از بنزما من را ناراحت نمی کند".

برچسب‌ها: دشان زیدان بنزما

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

312 آرسنال3331395/10/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi